
Kiala, het gemakkelijke antwoord, soepel en modern voor de leveringsproblemen van de actieve consumenten. Kiala is een unieke oplossing om het leven van actieve consumenten en reizende vertegenwoordigers te vergemakkelijken. De Kiala service laat niet alleen toe om pakketten, op afstand gekocht (catalogus, Internet, TV-shopping), af te halen waar en wanneer het de consument past. De consument kan bovendien zijn pakket betalen of terugsturen via een Kiala Punt. Kiala is eveneens een uitstekend alternatief voor de gemiste thuisleveringen van expresspakketten, de levering van commercieel en promotioneel materiaal aan commerciële vertegenwoordigers, evenals de levering van staaltjes en promotionele geschenken aan consumenten. Dit allemaal dankzij een modern netwerk van leveringspunten ondersteund door een ultra modern technologisch platform.
Bent u een actieve consument? Haal uw pakketten af waar en wanneer het u uitkomt! Vanaf het moment dat uw pakket bij uw verkoper op afstand is klaargemaakt, wordt het binnen 24 of 48 uur geleverd in een winkel met flexibele openingsuren, dichtbij u thuis, uw werk of vakantieadres. U wordt meteen verwittigd van de aankomst van uw pakket, dat u eveneens op de voet kan volgen op onze website. Op die manier kan u uw pakket afhalen en kan u het op dezelfde manier gemakkelijk terugsturen.
Thuislevering is voor steeds meer consumenten moeilijk!
Hoe kan ik de lijdensweg vermijden die mij te wachten staat om mijn pakket in ontvangst te nemen als ik afwezig ben op het moment van de levering?
Hoe kan ik mijn pakket snel in ontvangst nemen en de aankomst van mijn pakket volgen?
Hoe kan ik minder betalen om mijn pakket in ontvangst te nemen?
Hoe kan ik mijn pakket indien nodig gemakkelijk terugsturen?
Hoe kan ik vermijden dat ik mijn pakket op voorhand moet betalen
Uw Kiala-Punt in Hamme is een buurtwinkel die tal van voordelen biedt:
Dagblad- & Buurtboekhandel Boeket
Nieuwstraat 10
9220 Hamme
tel.: 052-47 21 09
open vroeg in de ochtend, laat in de avond en tijdens het weekend
gemakkelijk toegankelijke parkeerplaatsen
de pakketten blijven er 14 kalenderdagen ter beschikking van uw klant
even gemakkelijk om pakketten terug te sturen als om pakketten af te halen
Kiala biedt diensten voor het leveren en terugsturen van pakketten in leveringspunten aan als alternatief voor thuislevering. Een uniek en innovatief technologisch platform automatiseert alle stappen van de leveringscyclus. Met meer dan 1.500 afhaalpunten in de Benelux, telt het Europese netwerk van Kiala vandaag 6.700 Kiala Punten en meer dan 1.000 Kiala Click & Collect Punten verdeeld over vijf Europese landen (Frankrijk, België, Luxemburg, Nederland en Spanje). Sinds februari 2012 maakt Kiala deel uit van de UPS-groep. Sindsdien is het Kiala model uitgerold onder de namen UPS Access PointTM in de UK en in Duitsland in 2013 en Italië en Polen in 2014. Het totale netwerk telt nu meer dan 13.000 afhaalpunten in de negen Europese markten. Sinds oktober 2014 is het UPS Access Point netwerk ook beschikbaar in Chicago en New York, en wordt het uitgerold in Canada en Mexico. UPS & Kiala verwachten dat het aantal locaties in de belangrijkste markten in Europa en Amerika tegen het einde van 2015 zal groeien naar 20.000.
Wil je voortaan je eigen pakketje ook opsturen, klik dan op onderstaande button.
